PAKEJ ISTIMEWA UNTUK USAHAWAN JTX. TERBUKA KPD SEMUA!!



Berminat menjadi dealer jtx1000 yg sah? 

PAKEJ ISTIMEWA UNTUK USAHAWAN JTX. 
TERBUKA KPD SEMUA!!

STARTER PAX BERNILAI MELEBIHI RM400 KPD SETIAP USAHAWAN SECARA PERCUMA!!
*TERHAD UNTUK 10 ORANG YANG TERAWAL SAHAJA !!!

Hnya bermodalkan LESEN niaga sebanyak RM50 shj anda sudah boleh mulakan bisnes.. ini kerana masih byak daerah2 serata malaysia kekurangan dealer.. sedangkan permintaan jtx1000 semakin meningkat dan laris..

Kepada yg berminat,komisen,bonus,profit sharing company,dan pakej pelancongan secara percuma serata dunia (1 tahun 4 kali) menanti anda..bantuan,kelas,dan bimbingann juga disediakan..

Marilah kita sama2 merebut peluang menjadi uashawan minyak pelincir terbaik dunia ini..Keputusan ditangan anda..tq

JTX1000 Offical
012 - 3626 101
http://jtx1000.blogspot.com/
https://www.facebook.com/Jtx1000.Official

Testimoni - Ducati monster



Ducati monster mengunakan jtx 1000 gold.. mereka yg sukakan kelajuan memlih JTX!!

 Hanya bermodalkan lesen niaga sebanyak rm50 shj anda sudah boleh mulakan bisnes.. ini kerana masih byak daerah2 serata malaysia kekurangan dealer.. sedangkan permintaan jtx1000 semakin meningkat dan laris.. 





Testimoni - Kawasaki Z800



Kawasaki Z800 dah kasi masuk Jtx1000 sebagai titik permulaan..
pasni boleh share ngn member2..Jtx Terbaeekkk!!!


*Jtx1000/4ltr/10,000km = rm170
*Jtx Gold(baru)/4ltr/10,000km = rm185
-lebih best..lebih power
*Jtx Gold/1ltr =rm48


GUDANG MEMPROSES MINYAK ENJIN TIRUAN ATAU KITAR SEMULA DISERBU DAN DI RAMPAS! AWAS!!


video



(BERITA TERGEMPAR) 
GUDANG MEMPROSES MINYAK ENJIN TIRUAN ATAU KITAR SEMULA DISERBU DAN DI RAMPAS! AWAS!! 
MINYAK MINYAK INI DIJUAL DISELURUH LEMBAH KELANG DAN SELANGOR!! 
 MUNGKIN JUGA MALAYSIA..!! DI SEMUA KEDAI2 SPARE PART KEMUNGKINAN!! 

EEGGHH!! jangan terpedaya lagi!! bertukar pada JTX1000 GOLD! 
 minyak kami tiada yang tiruan!! dijamin 100% 
hubungi dealer dealer berhampiran anda!!


JTX1000 TIDAK AKAN DISARANKAN GUNA OLEH POMEN!!

Photo: JTX1000 TIDAK AKAN DISARANKAN GUNA OLEH POMEN!!

JTX1000 merupakan satu-satunya minyak yang tidak akan disarankan oleh pomen kerana enjin kenderaan sukar untuk mengalami kerosakkan jika menggunakan minyak JTX1000 ini.
 
Teknologi Tribologi dapat mengurangkan geseran di antara besi sehingga 99%.

Apa itu Tribologi?
TRIBOLOGI adalah ilmu dan teknik relatives dalam permukaan yang bergerak. Ini merangkumi kajian dan pelaksanaan prinsip-prinsip geseran, pelupasan dan memakai. Perkatan Tribologi berasal dari bahasa Greek (tribo="I menggosak " dan akhiran logi)
 
TRIBOLOGI memainkan peranan yang enting dalam industri insfrastruktur dalam operasi logam yang bergerak. Geseran antara logam akan meningkatkan daya dalam pergerakan logam yang bersentuhan.

Ini akan mengakibatkan kos yang meningkat dalam penggantian alat logam dan penggunaan minyak petrol.
Dengan terciptanya Teknologi Tribologi, satu lapisan pelincir ini tercipta sekaligus dapat mengurangkan pergeseran dan penggunaan daya tekanan dalam pergerakan enjin.

Dengan penggunaan formula Tribologi, ia juga dapat membantu melindungi komponen enjin yang bergerak dalam keadaan ekstreme dan dapat mengurangkan kerosakan komponen enjin.

Dapatkan JTX1000 Gold Sekarang !!
http://jtx1000.blogspot.com/
https://www.facebook.com/Jtx1000.Official
www.facebook.com/jtx1000Gold

JTX1000 TIDAK AKAN DISARANKAN GUNA OLEH POMEN!!

JTX1000 merupakan satu-satunya minyak yang tidak akan disarankan oleh pomen kerana enjin kenderaan SUKAR untuk mengalami kerosakkan jika menggunakan minyak JTX1000 ini.

Teknologi Tribologi dapat mengurangkan geseran di antara besi sehingga 99%.

Apa itu Tribologi?
TRIBOLOGI adalah ilmu dan teknik relatives dalam permukaan yang bergerak. Ini merangkumi kajian dan pelaksanaan prinsip-prinsip geseran, pelupasan dan memakai. Perkatan Tribologi berasal dari bahasa Greek (tribo="I menggosak " dan akhiran logi)

TRIBOLOGI memainkan peranan yang enting dalam industri insfrastruktur dalam operasi logam yang bergerak. Geseran antara logam akan meningkatkan daya dalam pergerakan logam yang bersentuhan.

Ini akan mengakibatkan kos yang meningkat dalam penggantian alat logam dan penggunaan minyak petrol.
Dengan terciptanya Teknologi Tribologi, satu lapisan pelincir ini tercipta sekaligus dapat mengurangkan pergeseran dan penggunaan daya tekanan dalam pergerakan enjin.

Dengan penggunaan formula Tribologi, ia juga dapat membantu melindungi komponen enjin yang bergerak dalam keadaan ekstreme dan dapat mengurangkan kerosakan komponen enjin.

Dapatkan JTX1000 Gold Sekarang !!
http://jtx1000.blogspot.com/
https://www.facebook.com/Jtx1000.Official
www.facebook.com/jtx1000Gold

Jtx1000 Gold - NEW!!


Berminat menjadi dealer jtx1000 yg sah? 

 JTX 1000 GOLD 4L RM185 
 JTX 1000 GOLD 1L RM48 

 JTX1000 4L RM170
JTX1000 1L RM44 

 Hanya bermodalkan lesen niaga sebanyak rm50 shj anda sudah boleh mulakan bisnes.. ini kerana masih byak daerah2 serata malaysia kekurangan dealer.. sedangkan permintaan jtx1000 semakin meningkat dan laris.. 

 Kepada yg berminat,komisen,bonus,profit sharing company,dan pakej pelancongan secara percuma serata dunia (1 tahun 4 kali) menanti anda..bantuan,kelas,dan bimbingann juga disediakan.. 

 Marilah kita sama2 merebut peluang menjadi uashawan minyak pelincir terbaik dunia ini..Keputusan ditangan anda..tq 

Testimoni : Penjimatan Menggunakan Jtx1000

klik untuk besarkan gambarajah

★ Jimat petrol (10% to 25% or more)
★ Tambah hp
★ Tribology technology oil
★ Jimat kos service (10,000km)
★ Extreme pressure
★ Anti wear
★ Anti carbon
★ Anti sludge
★ Anti oxidation
★ Anti rust
★ Anti acidic
★ Low temperature
★ multigrade oil (petrol/diesel/ngv/turbo/superchrge/n.a)
★ Minyak high class termurah dipasaran
★ semua kelebihan bleh dibuktikan dgn technical
demo by falex machine dan testimoni pengguna jtx..

✔ Tribology Confirmed (TCF)
✔ Anugerah SUPERBRANDS
✔ Diperakui ISO 9001
✔ Diperakui API/SAE/ACEA
✔ Disahkan CUMMINS/Global DHD-1/Volvo VDS-3/GMP
✔ Kelulusan PDA 11241
✔ Beribu TESTIMONI dari pelanggan

Kelebihan :
✔ Diperkuat dengan EP/AW - Tahan Tekanan Lampau

Spesifikasi :
✔ API Gred > SL (Petrol) / CI-4 (Diesel)
✔ SAE Gred > 15W-50 (Multigred)
✔ Sesuai untuk semua jenis kenderaan bermotor.

RM 170 (Semenanjung)
4 Liter JTX 1000

Mencari minyak pelincir terbaik !!

012-3626101




Minyak Pelincir Tiruan Dibongkar.


Antara slot di surat khabar mengenai bahaya tertipu dgn myk tiruan..
berhati2lah dlm memilih 'darah' yg terbaik utk 'jantung' anda..
JTX 1000 pure original and the best service in malaysia

012-3626101

Coming Soon!!! Jtx1000 Gold - Performance Like No Other



amacam?
Jtx1000 Gold - Performance Like No Other !!
bakal masuk pasaran bermula NOVEMBER nih!!

Pelancaran jtx1000 gold
Sila hadir pada 9 november 2013, Sabtu di miecc seri kembangan selangor...12.30pm. 

★ API SN/CF
★ SAE 10-40
★ PERFORMANCE LIKE NO OTHER 
★ Bungkusan 4 Liter & 1 Liter
★ Tribology Confirmed (TCF)

terus kongsikan kebaikan!

Mencari minyak pelincir terbaik !!

Maksud TRIBOLOGI?


TRIBOLOGI?
TCF?

★ TCF - Tribo Clear Fim

ape fungsi TCF nih?
★ fungsi die same macam dalam gamba.
TCF nih adelah seaput atau filem yang ade dalam JTX 1000

ape kene mengene dengan Anti Oksida, Anti Karat?
★ bila kite matikan enjin, minyak hitam akan berada di bawah..(turun bawah)..ape jadi lepas tuh?
penah kan kite rase kene start enjin pagi2 tuh susah?
sbb minyak hitam da termendap la kat bawah enjin..
nih adelah simptom2 biasa buat enjin yang tade TCF.
bile susah nak start, pengewapan berlaku..sbb ade rongga2 udara pada part2 besi enjin..sbb tuh la enjin kite bleh karat.
dah la minyak turun, susah nak start, enjin plak berkarat.

TCF nih yang akan pastikan JTX 1000 nh tak turun ke bawah enjin walaupon enjin da mati. TCF jugakla yang lindungi enjin dari berkarat.
bleh paham? 


ape kene mengene dengan Anti Asidik, Anti Haus, Anti Keladak?
★ bile ade TCF nih, pergeseran dalam enjin akan jadik 0 atau TIADA. sbb ape takde? sbb pergeseran dalam enjin TCF yang buat.
part2 besi dalam enjin hanya bergeser kat TCF.
sbb tuh la enjin tak haus, no wear and tear.
dan bahasa lainnye jugak tade carbon dan sludge (keladak)

★ kandungan dalam JTX 1000 nih jugak tidak bersifat asid atau menghakis. tak percaya? gunekan 2-3botol JTX 1000..
lepas tuh bukak head enjin..tengok makin bersih enjin ke tak 

fb comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...